Reklamacje
Formularze
Tutaj znajdziesz ważne pliki do pobrania dotyczące obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy:
Procedura zwrotu:
Wszyskie zwroty sa realizowane przez naszego partnera, firmę GLS. Ustalenie sposobu nadania zwrotnej przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie GLS POLSKA. https://gls-group.eu/PL/pl/home . Towar możesz zwrócić bez uzasadnienia do 14 dni od daty odebrania przesyłki z fakturą, formularzem o odstępienie od umowy w orginalnym opakownaiu. Przy reklamacji postępujemy podobnie z tą róznicą, że dołączymy do przesyłki formularz reklamacyjny.
- Nadaj paczkę w punkcie GSL Parcel. Umożliwia szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy tylko chcesz. Mapę punktów ParcelShop znajdziesz tutaj. lub wykorzystaj aplikację GLS.
- Adres dostawy zwrotnej: Honniker s. r. o, Těšenov 54, Horní Cerekev, 394 03.
- Za pośrednictwem GLS POLSKA można odebrać, posyłać zwrotną przesyłkę, lub wymienić towar uszkodzony na nowy.
Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar w ustawowym terminie przeczytaj uważnie warunki:
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf